Ice Age 3

Var apbra, me liked it a lot!! :) Och så himla kul å träffa Jana igen, älsko! <3

Typ gått på stan med min kära mor idag, shoppat för 500 spänn! Svider lite men vafan, kul med nya klääääderrrr. Blev en blus, ett linne, en tischa o 2 par kortbyxor. Hell yeah. :D

Vill att något ska hända ikväll! Kanske ska träffa Jana, typ badhusparken eller Marité eller något. Ska prova ringa Ekke o höra om han inte ska komma te stan en sväng. Vill umgås, göra nå! Helst NYSS. Annars blire bara samma slöa framför tvn som alltid annars o de känns lite.... Trist typ.


Får väl ha So You Think You Can Dance som reservplan... Men jag spelar hellre in det för att jag har annat för mig om man säger så...

Well, that's all for now. PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0