Födelsedagen

Har jag firat med jobb...Yihaa. Men de va ok, bjöd flickorna på lite tårta som jag tror va uppskattad. :)

Åkte aldrig nån traktor med Ekke i fredags, vaknade med skallebank o ont i nacken så de blev lugnt istället, var en sväng till Frida o hälsade på bara. Sedan har jag jobbat, de typ händer inget... Men! Igår såg jag på film, "Repmånad - eller hur man gör pojkar av män" som va så jävla kul! :D

Här kommer som följer några citat ur filmen som äger så hårt! ^^

"Slaskhytta"
"Herr Larsson har ingen sup!"
"Jävla Jonsson!"
"Snygga upp här, det ser förDJÄVligt ut!"
"Hjortfot"
"Herr Larsson kan inte reglementet"
"Men Doris, du är ju FULL?!"
"Hörbarhet nolla"

Och favoriten: "Tallrot".

Så jävla klockren. <3

Framöver är de jobb jobb jobb, men till helgen ska jag umgås med Ekke! Blir kanske nån dans och pubafton/toppfest i Almåsa. Ska bli kul, längtar massa! <3 Och kanske blir Frida o Jonas me också, får la se va de blir. Men då händer de nå iaf. :) Håller på att torka in på allt jobb, känns som man aldrig gör nå... :/ Men men.

Och btw! Har bokat stuga till höstforum, så nu jävlar! ;) Gäller å va ute i god tid. Ungefär samma avstånd som i våras o bastu i stugan. Himla kanoners! De ska bli sjukt kul! Men de är ju i nov det... :P Har man det att se fram emot oxå.

Jaja, de va nog allt för nuläget. På återseende. PoK!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0