På skolan

Och mittiveckan-melankoli. Yäy. :( 

Jag fattar allvarligt talat inte vad jag håller på med ibland. Jag är konstig.

För tillfället totally messed up! Men de får ni ta.

Vi sätter upp Gökboet om 2 FUCKIN JÄVLA VECKOR!!! Hur i helvete ska de gå till?!! PANIK INOMBORDS. 

Kommer ha fullt upp ända fram till lovet verkligen... Så mycket man vill hinna göra dessförinnan... :(

Lektion nu, må dra! Ha de! PoK!

------------------------------

Tillbaka då, har lunch. Inte för att jag riktigt vet vad jag ska skriva för det, men...

Idag ska jag:
Sy färdigt min kostym. Hjälpa mor i tvättstugan. Ta det sista fotot till mitt PA och sedan ladda upp den i mallen och kanske till och med beställa kalendern?! Kanske påbörja rapporten, skriva in alla rubriker, lägga upp strukturen och sånt så jag bara kan fylla i sedan. Något mer? Vet inte.

Det är så himla mycket jag skulle vilja hinna göra men det går helt enkelt inte. Tiden räcker inte till allt. Det är fördjävla synd tycker jag. Jobbigt att det måste vara så. Och så kan man liksom inte göra en sak i taget heller, utan allt ska göras samtidigt parallellt som om man jonglerar. Och tappar man en boll crashar allt. Det är fan svinigt jobbigt att försöka ha koll på allt samtidigt! Och sedan ska man känna tusen olika saker inombords också, som om det inte räckte med alla fysiska saker som ska göras. Attack från alla plan, psykiskt som fysiskt. Vill inte vara 18, gå i skolan och förvirrad längre. :( 

Men men, man är ju snart klar. Hela våren kommer gå jättefort, så de är bara att stå ut och göra sitt bästa och hoppas att inget oväntat händer. Ha, man kan ju drömma... Men de löser sig, de gör alltid det på de ena eller andra sättet. 

Nu ska jag göra litte annat o vi börjar snart igen, sista lektionen för dan och sedan HEM. 

Men ha de fortsatt bra då! PoK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0