MEN MONGO!

Asså dagen igår... Blev skitglad då Frida kom och vi skulle göra oss i ordning tillsammans och åka och dansa, sedan blev jag skitförbannad över klänningen (helt jävla onödigt) och sedan lite gladare igen då vi var på väg. Sedan dansade jag med Erik och vi dansade kramigt o jättemys hela kvällen, jag bara typ klamrade mig desperat fast och han kramade tillbaka. Dock gjorde det mig bara mer och mer ledsen under kvällens gång så efter att vi dansat sista dansen bara brast det, slet mig lös och kutade iväg och lipade uppe på läktaren. Så jävla töntigt, men det bara sprängde i bröstkorgen på mig och jag fick en sån klump i halsen så jag kunde inte hjälpa det! Så där satt jag och storgren under extralåtarna och sedan hittade Frida mig och fattade nada och när Erik och Emma kom fattade dom inget heller.

Det känns som så hopplöst. Vill inte vara i gränslandet längre, det gör mig tokig. Endera är man clean vänner eller så ger man relationen en chans. Inget mellanting. Det ger mig sån ångest! Måste prata med Erik om detta, går inte att skjuta upp längre... Är så rädd att han ska överge mig... Det pallar jag inte.

Men jag och Frida hade lite deeptalk när vi fikade på hemmaplan på natta, så de känns lite bättre idag. Frida är världens underbaraste, min gogumma. <3 Och idag blev jag deppig igen då hon åker till Indien i 2,5 vecka så vi inte kan ses. :( Men vi hörs som tur är en sista gång imåra. 

Har vart på stan idag med moster A, mor, bror, Terese o låsasmormor. Träffade även på Bettan med parents, de va en himla go en överraskning! Hann vi råkas lite o byta nåra ord, de behövde jag. Vi ses snart igen gumms. <3 

Sedan en fika på törners, hejdå till Frida och hem. Då packade jag in mina nytvättade kläder i garderoben och sov sedan i 1,5 timme. De va skönt. Och nu är det götta och tv med bror som gäller då "flickorna" gått ut. ;)

Så de känns rätt okej nu. Vet ju vad som måste göras. :/

Men ha de! PoK! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja kommer sakna dig så otroligt mycket när ja är i Indien! Vill inte åka nu men måste ju.. Men vi ses när ja kommer hem!! Älskar dig vännen!! <33

2009-02-08 @ 01:48:59
URL: http://newfridtjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0