Trötter

Jaa, jag vet inte vad de är men idag har jag varit otroligt trött! Men men, så kan de vara.

Igår jobbade jag, ett flyttstäd med Bettson, gick kalasbra! Sen kom Jana till mig mot aftonen och så drog vi och hälsade på Vilja och lillknodden. Glögg, lussebullar, pepprisar, film och allmänt mys! Underbarast! <3

Idag har de varit lugnt. Tagit reda på all tvätt från tvättstugan, slagit in några julklappar och packat. Ska ju fira julen i Malgovik hos våra kära släktingar och åker direkt därifrån till Laxsjö och den årliga Jannez-dansen på annandan. Då blire party! :D

Satt så ser de väl ut, kan inte fatta att det faktiskt är julafton på torsdag. Men ser fram emot allt gott att äta, mumma! Och i år ska jag göra ett allvarligt försök att undvika den sedvanliga ångest som infinner sig efteråt då jag känner mig allmänt ful och fet. Fan, man måste ju få unna sig, de är ju ändå jul bara en gång om året! Eller hur? ;)

Nää, hade nog inte mer för denna gången, och mest troligt hörs vi inte igen förrns efter nyår. 
Men ha det så jättebra nu denna mysiga högtid, må gott och lev väl! 

God Jul och Gott Nytt År allihopa! :)
PoK!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0