Sönda. IGEN?

Ja nog fan går de fort!
Jaa, jag har iaf lugnat ner mig sen mitt senaste inlägg, får ju såna där deppattacker ibland men de går över. Nu är jag mitt vanliga gladare-mer-pepp jag igen! :)

Var igår ut på Yran med Jonas och Frida. Jag och Jonas åt först på stråket tills vi blev utskickade (de stänger ju en timme för att förbereda yran) o då tog vi en lov hemma innan vi knatade iväg till Frida på Frösön. De va svettigt värre, så de blev taxi för oss tre tillbaka till stan o yranområdet. :P

Väl där kikade vi runt, gick ner till tivoliområdet och ÅKTE KARUSELL. Asså, varför?! Jag hade lovat mig själv efter ifjol att typ aldrig mer åka karusell o så gör jag det ändå. Jag blir ju så fruktansvärt rädd... :P Men men, de va rätt skoj förutom Fridas blåslagna arm (hon satt ytterst och fick ta alla hastiga stopp). Efter de gick vi in på Food och drack öl/cider/ouze innan vi knatade upp på torget för lite Amy Mcdonald. Näst följde presidenttalet, alltid bra, och sedan Lady Gaga! Hon är fan frän, om hon skulle skippa porrstilen skulle hon vara asbra. Hon är jätteduktigt artist iaf. :) 

Sist blev de lite nattamat innan man gick hem. En mycket trevlig kväll, himla kul o hitta på spontant sådär. :) 

Idag har jag jobbat, ett helvete precis som väntat. Har avsynat hela dan, jäkla yranfolk att skita ner! Men men, nu är dan över o jag ledig 2 dar! Nice! :D 

Så nu blire ta de lugnt, kanske gymma något om ja känner mig kry o pyssla på lite här hemma. :) 
De va allt för nu, take care hörni.

PoK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0