Om en timme torsdag!

Och detsamma som RESDAG TILL FORUM! JIPPI!!!! :D :D :D

Har nu packat det allra mesta, smågrejer kvar bara som jag inte kan packa förrän jag använt dem imorrn bitti. :) Asså, de ska bli så sjukt jävla kul, ska bli spännande och se om de går att somna över huvudtaget inatt. De ska bli så nice, skönt, bara vara o kalasa järnet med folk jag tycker väldigt mycket om. Sa jävla bäst helt enkelt. <3

Så imorrn ska jag duscha, packa färdigt och diska. Och helst om jag hinner, ta några drag med dammsugarn. Jonas kommer ju och hämtar mig, de må ju se OK ut om han kommer in en sväng... :P Sedan möter vi upp med Ekke o co på Coopen och handlar upp käk för helgen. Jag och Jonas plockar upp Frida i Svenstavik på vägen och sedan är de stugan därborta på Vemdalsskalet som gäller för resten av helgen!  

De kommer bli så awesome. :) För övrigt har den här dagen sugit rejält. Mys med klasskamrater o mkt skratt o grejer, men skolmässigt helt värdelöst då jag gjort uppgifterna klara redan eftersom jag ska på forum. Hade som lika gärna kunnit vara hemma... Men men, lite tidsfördriv då. ^^ 

Får se också vad som händer och inte händer på Jonas-fronten i helgen... Se om han är nå intresserad över huvudtaget eller hur de är. Hade ju tänkt fråga han om han ska med på bal också... :/ Shit! Om jag vågar... 

Jaja, vi får se. Rapport lär komma på söndag eller måndag om helgens bravader.   

Satt så ere! ;) PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0