Lördag

Har varit hemskt duktig sen jag kom hem från Laxsjö. Städat, tvättat, pluggat, läst, motionerat. Känns awesome. :)

Idag då. Jag tog en promenad när jag klev upp, jajemen mera duktiga Becca. Sedan pluggade jag, fick rapporten klar, jajemen duktiga Becca. :) RAPPORTEN ÄNTLIGEN KLAR!!! JIPPI!! Iofs är de ju bara första inlämning, men ändå! :)

Har gjort mindre duktiga grejer idag också, meningslösa grejer. Tittat på Djungel-George, ätit godis och läst ut en hel bok. Så kan en lördag spenderas, jajemen. Just nu sitter jag med mor, far och moster A och tittar på Babben och äter mer choklad. Känns gött.

Lustigt så tiden går långsamt då man väntar på något roligt. Åker på Forum på torsdag och nu tycker jag tiden sniglar sig fram, de är inte ens söndag än! Längtar så otroligt mycket! Och jag ska åka Jonas Saab dit, tihi tihi... ;) 

För övrigt känns allt superbra, är ute och promenerar och mår gott, pluggandet går lätt och det känns som jag har stenkoll på läget verkligen! :) Det enda negativa är att jag är otroligt trött hela tiden. Idag är första dan sen jag kom hem som jag undvikit att sova några timmar på dan. Men de kommer väl efter. Lite dumt att man vänder tillbaka på dygnet lagom till Forum då man ska parta hela nätterna igen... Men men, man ska ju orka tre dar skola emellan å...

Nää, nu fan får de bli torsdag, vill åka NU. Är himla otålig. :) 

Jag saknar Christer och Jana. Mina gosisar. <3

Ha de bra alla. PoK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0