Awigowa!

I torsdags tittade vi på Dunderklumpen framförd av personer med funktionshinder. De var så jävla bra, och han som spelade enöga var så söt så jag bara ville ta med honom hem! :) Sedan var det styrelsemöte på kvällen, tog typ 3 timmar... :P Men de är intressant, jag kanske kommer tillhöra styrelsen sen också, kanske blir suppleant.... Får la se.

Igår var det helt och hållet lugnt, pluggade en del och fick faktiskt mycket gjort. Det är det som är felet med mig, fattar inte varför jag håller på att skjuta upp saker för när jag väl gör dem går det riktigt fort! Aja, på kvällen blev det en liten promenad och titta på tv. Aslugnt och faktiskt riktigt skönt.

Idag har jag också bara tagit det coolt, träffade Bettan med parents en sväng på stan, fikade macka, mys! :) Sedan hem och då pratade jag med Erik på telefonen. Han berättade att han hade sovit hos en brud inatt. Och vet ni vad, det kändes bra! Det var inte jobbigt alls utan helt okej och det var som skönt och en lättnad för nu vet jag att han och jag ska vara bara vänner och that's it! Känns underbart bra att äntligen veta hur det ska vara! :D Så nu är jag så glad så glad! :D

Måste fortfarande prata med honom om det där att han inte får glömma bort mig och bara umgås med Emma tex, men de är ju lungan! Åh, de känns så bra nu, vilken lättnad att äntligen få klart för sig hur han och jag ska ha det! Och vi behövde inte ens prata om det, de löste sig av sig själv! :) 

Så nu ska ja ut o kalasa o ragga framöver! ;) Krogen nån? ;) Hahahaaa! :D

Men ikväll blire oxå lugna puckar, ska skjutsa mor o far till oviken på kalas och även hämta dem inatt så ikväll blir de tvn o film med bror! Nice de med! Ska väl försöka ta mig en promis här sen oxå. 

Men de är planen, ha de! PoK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0