Yihaa!

Har precis gjort mig klar, ska åka på dans på furan alldeles snart då Zlips spelar. :) Fan är så jäkla glad, allt är perfekt! Kläder, hår, smink, allt! Jag är GÖÖÖRsnygg! ;D Hahaa! Så nu väntar jag bara på att Erik och Johan ska komma och plocka upp mig. :)

De två senaste dagarna har vi haft mkt teater och våran klass är typ vrickad, allra mest jag tror jag. :P Haha, helt sjukt vad vi dampat på asså! Tjoat, stimmat och tokat oss! Så himla kul, kan inte fatta att det är sista året med dessa underbara människor. Men men, det är ju länge (känns det som dock kommer de gå jättefort, men lite förnekelse kan ni väl unna mig?!) kvar än! :)

Jag är glad och tillfreds just nu. Det känns bra. Men jag tänker massa på min Bettan. Fan vad jag saknar dig, vad jag saknar oss, våran lägenhet. Vill tillbaka.... :( Saknar att träffa dig varje dag efter skolan, saknar att prata med dig innan vi somnar. Saknar dig massa jättemycket vännen min... <3<3

Hare bäst! PoK!

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

Saknar dig med vännen.. Jag önskade att vi kunde bo ihop nu.. Behöver ngn såå otroligt mkt men jag orkar inte sträcka ut handen o få hjälp..

Men du, jag kommer in till stan på torsdag, vill du ses? :) <3

2008-09-26 @ 20:31:54
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0