Saturday

Igår kom älsklingsBettan in till mig i stan. :) Då blev jag SÅ glad! <3<3<3 Vi gjorde oss i ordning, drog på förfest till Hummer, Clarre, Chris å några brudar. Chrisse, Gos och Jana kom förbi senare och så stack vi på Upstairs. Mkt trevligt!! :D På natta åt vi på subway och träffade Jaques en sväng och så fick vi skjuts hem av Elias, sötast ever! Hur snäll som helst! Jag är lite kär i honom tror jag. ;D Sen surrade jag och Bettan lite innan vi sov, mys. :) Det var en superduper kväll och jag hade så himla kul!!! <3

Idag då, Bettan har precis åkt. :( Buhu! Jag ska ta en promenad och ta med mig kameran och kanske ta lite fina kort dårå. Annars vet jag inte, ta det lugnt och titta på lite film på tv ikväll. :) Mysa bara.

Åh, jag är så glad idag! Underbara vänner, underbara människor! <3<3<3 Känner mig omtyckt! :)

Nä, nu ska jag göra litte annat. Hörs! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0