Lörda.

Var ju som sagt ut på krogen för första gången igår. De va ju spännande. Vi var på O'learys, Upstairs efter lite förfestande hos Stina. Det var mkt folk, men jag gillade stället. Blev värsta trist, Stina började må asdåligt då vi kom och blev tvungen att gå hem så de blev det jag och Vilja kvar med en snubbe hon hittade nånstans (fattar inte hur eller ens varför, menmen).
Som jag alltid är på nya ställen var jag lite stel och stirrig och Vilja trodde jag hade jättetråkigt och jag försökte övertala henne hela kvällen att sluta bekymmra sig över mig för jag måste få spana lite och ta det coolt osv för sån är jag. Jag blir lite blyg och behöver lite tid. Men men, de ordnade sig mot slutet och jag vågade dansa med en grabb där... De va ju mysigt... ;D
Och sen blev jag på dåligt humör då jag var tvungen att gå till den sista nattbussen utan att få prata med grabben jag dansat med igen (han hade tappat bort sin garderob biljett och måste då vänta till sist) och sen tog bussen 45 min hem eftersom den går runt hela jävla stan i princip och sen var jag hemma. Så det blev en helkväll med andra ord. Jag hade ändå kul men nästa gång kommer bli mkt mkt bättre för då har jag sett stället och vet hur det funkar. :)

Och idag har jag ingen röst. Blev hes redan igår då jag började dricka alkohol hos Stina och sen blir det väl inte bättre av att man måste gapa till varandra på krogen hela tiden.... Så idag låter jag jättekul, får bara fram stavelserna då och då. :P Men that's life. Jag överlever.

Eftersom mamma och pappa har åkt till Växsjö för att fira Hasse som fyllt 50 och Simon är hos Terese i Svenstavik så är jag helt allena i huset den här helgen. Det är ganska skönt. :) Så idag blir det till att ta det lugnt, läsa ut en bok vi har i svenskan, jobba med samhällsuppgiften och uppgiften i nutida konst. Sen har jag även en insändare att leta reda på i svenska C också, plus att jag måste tjuvlyssna på några för att höra på vilket vis dom pratar. Asså, vi har gått 1,5 vecka och dessa uppgifyter redan varav den i samhälle är ganska klurig. Det känns ju positivt för det sista året liksom... Men men, de är ju tur att jag mår bra idag och inte är bakis. :) Jag är bäst för jag blir aldrig bakis. Det är ju bara onödigt! :)

Skulle nog försöka mig ut på en promenad i det fina solskenet också. Passa på när det är fint liksom. :)

Men de var nuläget iaf, ha de gott alla. PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0