Jepps Jepps

Käck värre idag! Not.

Åkte igår morse kl 7.05 med buss till Övik för dansmara. Det tog 5 timmar (paus i Sollefteå) men det kändes fort så det var bra. Så vi checkade in på hotellet ca 12.20 och rummet blev lite av en besvikelse (såg ut som taget från 70-tal eller nått) och inte alls som på bilden men vi tänkte wtf, vi ska ju bara sova där några timmar. Sköna sängar iaf. :) Så vi slappade ett tag, tog en lov på stan (Cubus! Linnen!) och köpte hem kebab som vi åt på rummet framför tvn. Sen kunde vi ta det lugnt och duscha och göra oss i ordning och knatade iväg på Folkets Park för dans till Blender/Shake/Expanders. Det var jättekul och mycke folk och jag dansade mkt, men jag har insett nu att mara inte riktigt är min grej. Så inget Huddik för mig i okt. Känns bra. :) Men jag är hur nöjd som helst med gårdagen, var sjukt trött på slutet (vi dansade 8 timmar) men trots det gick sista dansen (långsam, myyyys) skitbra! Man ska tydligen vara helt slut i kropp och skalle, då går de asbra å dansa! ;) Det var tre supermysiga låtar med jätteduktiga killar, gjorde hela kvällen tror jag. :)

Så idag var vi tvungna att kliva upp halv åtta för frukost, checkade ut, köpte lite godis till bussen och väntade ett tag för att sedan bussa 4 timmar hem. Sov en del av tiden, men är fortfarande trött. Vi kom hem till hotellet halv fyra i morse, så de blev inte mkt sova. Men just nu är jag ganska pigg, lite seg bara. :) Ikväll lär de ju smälla till. Frida (som ska sova här inatt med) ligger och tar en tupplur så då tänkte jag att jag kunde uppdatera lite. :)

Till veckan då. Friluftsdag på tisdag, de blir kul tror jag. :) Och Jana fyller 18! Grattis Grattis!! :) <3 Sen har jag körlektioner mån och ons. Annars är det lugnt i veckan, ska ut på krogen på fredag och fira Jana då, de blir bra de. ;)

Men de var nog allt för nuläget. Saknar Bettan! Hälsa på....? <3 Ha de gott alla! PoK!

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

Låter som ni har haft en tok rolig helg :)

Saknar dej med vännen.. ska försöka ta mig in till stan ngt när jag har blivit frisk igen ;) <3

2008-09-14 @ 10:16:45
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0