Okaj

Ny vecka dårå, och efter denna, LOV!! Ska bli jäkligt skönt, ta igen sig lite. :)

Vad händer i veckan då? Jannez spelar på furan på onsdag. De ska bli kul! :) MIUN på torsdag. Mindre kul, men ska få träffa Fia. Det blir nice, för det var länge sen. Sen har jag inget speciellt inplanerat. Ska bli kul med teaterlektionerna på torsdag och fredag för nu är rollerna klara för Gökboet! Yääy! Jag ska spela vårdare Williams, en mellanroll sådär. Passar mig utmärkt. :D Ska bli så roligt detta! Mkt jobb, men lätt värt det.

Blidde inget Vännäs å träffa Sofia i helgen iaf. Går nog på dans på fredag istället... Får se vad som händer sen. Men tänkte försöka ta en tripp till Kälarne också nu under lovet.... Ev fest i Svensta igen sista helgen på lovet, innan skolan börjar. Beror på om Frida kan eller inte, vill ju inte gärna åka dit utan henne liksom... Men men, de återstår att se. 

Skitkul idag på bollspelet iaf, de hade tagit dit proffstränare och på slutet då vi skulle spela fick vi värsta dreamteamet, mitt lag var skitbra! :) Så det var riktigt roligt! 

Har även lämnat in min mobil på service idag, får se om de kan fixa de krånglande minneskortet... Så nu har jag Fridas gamla mongomobil... :P Hehe, jag har inte RIKTIGT lärt mig hur man gör med den än... ;P

Jaa, festen i Svensta i lördags då... Sa ju att jag skulle berätta lite om den... Jag hade supertrevligt och jag gillar folket där jättemkt. :) Dock blev jag bra full snabbt som attan, det bara small till. Vi lekte "Hi Larry" och Kung och sen hånglade jag....Plus lite till....Och sov borta från Frida... Igen.... Med Björn denna gången. Asså, vad är det för fel med mig å fylla? Och speciellt i Svensta... Jag är typ Svenstas slampa, har ju typ hånglat med alla där snart. Jag skäms, det känns så dumt, kan bara tänka mig vad alla tycker. "Ja, vem blir det denna gången då?". Det är ju inte så att jag planerar något i förväg, absolut inte! Men jag blir kramig på fyllan och killarna verkar bli kramiga i mig där borta då också, så... Känner mig så dum samtidigt som det är så himla gött... Få kramas osv och bara mysa, vem vill inte det? Och Björn är jättego, vi höll handen och kramades och myste hela söndagen oxå. hur nice som helst... 

Så egentligen borde det väl inte göra så mkt.... Men ändå, det känns inte riktigt bra. :/

Jag är trött. Och hungrig. Lite fika kanske innan Cityakuten? ;)
Vi hörs, ha de gött å mys barn. PoK!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0