Jojomen

Idag har varit en bra dag. Mkt teater, vi har fått visa Sara våra 1, 2 och 3e handsval vad gäller roller för vår slutproduktion. De va najs och imorrn ska vi få se Saras förslag på roller. Mera najs! 

Det mesta känns rätt grett just nu, oron med körkortet har börjar segla bort, fick 4 faser gjorda i ons + att lektionen gick bra så snart är det nog dags! :) 

Och imorrn blire krogen med Jana, Stina och Vilja. Fett med nice! :D Maskinen spelar på O'learys. :)

På lördag ska jag jobba med skolarbete. Försöker jag med nu oxå, men nog lyckas man skjuta upp det med bloggskrivande och annat iaf... Men på lördag måste jag, och förmodligen måndag oxå! Men jag ska ändå försöka träffa Frida på lördag kväll för hon är i stan och kattvaktar hos sin bror. :)

Söndag kommer att spenderas i Utanede hos moster A för andra moster G fyller år på måndag (tror jag de va) och då tänkte vi ta en mysig utflykt vid Gussjön som det heter och woka och sådär. Riktigt nice! :) 

Satt så är det just nu, mer update blir det efter helgen. Ha de! PoK!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0