Mjöök.

Idag har varit en mysko dag. Kan inte riktigt beskriva varför, men mysko har det känts.

I måndags hände inte så mkt. Igår tittade vi på teater, "Förödelsedagsbarnet", det var samma grupp som gjort Dan då Dan dog. Den var riktigt bra, me liked it. :) Seg men produktiv dag i övrigt, och efter skolan träffade jag Frida. <3 Hon följde med hem och åt, sedan tittade vi på "En officer och gentleman" och drog sedan på dansträningen. Tog de jävligt chill (glad, fick dansa med Johan, länge sen), hjälpte till å stängde och sedan sov Frida över hos mig. :)
 
Så imorse åkte hon med mor å far till bussen, så jag klev upp oxå vid halv sju. :) Hade egentligen sovmorgon då vi börjar först 9.45 på onsdagar, men då hann jag både fila naglarna, duscha OCH titta på de inspelade Ugly Betty och Desperate Housewives innan ja skulle iväg te skola! :D Gött!

Handlade även med mor, mat att ta med till helgen bland annat. Nice. :) Och nu lite skolarbete och annat skoj. Satt så ere!

Till f.d. sambon min (som jag saknar något enormt):

Lite allmänna funderingar på livet delar vi, du och jag älsklingsgumms.
Deppiga ibland, lyckliga ibland.
Min älskade vän, min stora idol!
Jag är överygad om att det kommer lösa sig för oss båda, och vi gör det tillsammans. 
Lämna mig aldrig! <3
 



För övrigt gillar jag en kille skarpt men vågar inte ta kontakt riktigt, är irriterad på en annan kille som är en jättebra vän som absolut inte förtjänar att vara irriterad på och BEHÖVER MASSA MYS OCH KRAMAR just nu.  

Men ha de bra och ta hand om er där ute! PoK!

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

De kommer alltid va du o jag <3

2008-11-19 @ 19:28:23
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: LadyLoriel

Du vet att jag alltid kan hjälpa till när du har kill problem.... Men det sker på egen risk.

2008-11-21 @ 02:30:54
URL: http://ladyloriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0