Gnyy...

Idag har jag varit jättedeppig, failade mitt andra körprov imorse. :( Inte kul! Men nu känns de bättre, är bara skittrött, helt slut verkligen. Men nya tag imorrn, och nytt prov bokat som kommer gå galant!

Snart jävlar har Rabarber (jag, Elins smeknamn på mig) körkort!

På onsdag ska jag FIKA med KILLEN jag gillar!! :O :D :D Ska bli spännande att se hur det går. :) Är så glad bara att han ville. :)

På fredag ska jag supa skallen av mig i Svenstavik hos Frida. Haha, nämen typ. Fjest iaf. ^^

Lördag spelar Zlips på folkan, mkt nice. :)

Sen ska jag köra bil, ÖVA ÖVA ÖVA. Mantra. 

Orkar inte skriva mer nu, men I let you know. Ha de! PoK!  

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

De kommer att gå bra nästa gång :) <3

2008-11-24 @ 21:16:27
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Sofia

VEEEEEEEEEEM??? VILKEN KILLE??? :D

Hann höra för lite ikväll innan jag drog till stan hör jag. ;P

2008-11-25 @ 00:02:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0