Gasch!

Förra veckan var utan nåde verkligen!


Måndag: Teoriprov för körkortet, GODKÄNT. Mkt skönt! :) Och mamma fyllde år. Go-mammsen. <3 PM inför talet i NP svenska B lyckades bli klart oxå.

Tisdag: Bad på skolan, livräddning. Lyckades hämta dockan på det djupaste, MVG-kriterie. Mkt nöjd. :)  Halloweenkväll på furan, var där mellan ca 17-22.20. Liiiite drygt, men okej. De var halvlyckat.

Onsdag: Talet NP i svenska B. Gick finfint tycker jag och höll ganska precis 5 min som förordnat. Jag ÄR bra. ;P Körlektion, oxå bra.

Torsdag: Skolkatalogen, lär se mongo ut som vanligt. Uppkörning som jag failade, körde över en spärrlinje och missade några anvisningar. Jag glad ändå, nästa gång tar jag det! :) Carro kom på kvällen.

Fredag: Ingen skola, men upp tidigt och resa till Vilhelmina för gammelmormor Dagnys begravning. Den var rätt jobbig. Jättevacker kista helt i trä, inga spikar eller nått utan bara träpluggar o grejjer. Fina blommor och jag hade klätt mig jättefint. Blev några tårar dock när jag tittade på kistan och insåg att hon faktiskt låg där och då alla skulle lägga varsin ros och ta ett sista farväl. Men efter jag kommit ut ur kapellet gick de bra och middan efteråt var trevlig, alltid kul å träffa släktingar man aldrig träffar annars och sådär. 

Lördag: Promenad och ta det lugnt. Mer mysmiddag med de närmaste och lite tv. <3

Söndag: Hemväg, jag körde alla 22-23 milen. Mkt stolt. :) Kom hem till Östersund, kastade i mig lite donkenmat, iväg till bingon på furuparken för att hjälpa till för ÖBRKs räkning. Gick finfint, jag var kassör och delade ut pengar förutom kontrollerandet, bra av mig där. :D  

Så nu har en ny vecka startat, ganska så lik den förra då jag inser att jag har typ 6 olika skolprojekt att jobba med förutom bondekalendern jag ska fota och Christers projektarbete. Snacka om fullt upp hela tiden! Men men, that's life antar jag. Jag har klarat de förut så de ska väl gå nu med.

Denna vecka då, hade PA samtal med Gun, min handledare, idag så nu känner jag mig lugnad. Ska ju göra en kalender nu och det kommer bli super. Känns bra med det och absolut överkomligt. :) Det är NP (uppsats) i Sv B på onsdag, 5 timmar. Yäy... Ha me fika så går det nog bra. :) Film i aulan på torsdag, Flyga Drake. Den verkar bra. :) Christers PA arbete (öva) och sedan lyssna på hans kör i gamla kyrkan. :D Och på lördag är det jubileeum på Storsjöteatern som vi ska göra något på.

Det är vad som är planerat, kan nog bli mera också om jag känner mig rätt. De är ju bara måndag än... Och skolarbete så fort jag får chansen... Suck, så himla trättsamt och man har typ ingen ork, men man måste ju. Och det känns ju så jävla bra sen då man är klar...

Ja ja, nu vet ni vad som händer farmöver ett tag, lär inte hinna skriva mer denna veckan. Men ha det bra! Pok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0