Sjuk...

Men på bättringsvägen (förhoppningsvis). Så jävla typiskt att bli sjuk nu. Jag skulle få fälja med Becka ner på sjön hos henne och njuta av det vackra påskvädret, värsta skitmysigt. Jo tjena, sjuk. Skulle köra skoter med Erik och Emma hemma hos honom och grilla lite. JO TJENA SJUK.

FAN SATANS JÄVLA SKIT HELVETE.

Är fortfarande skitsur över att bli sjuk PRECIS nu. Passade så jävla sämst.

Men that's life antar jag. Ändå sur. Och jag ska gå på dansgalan imorrn kväll även om (fast) jag inte mår 100 procentigt. Jag VÄGRAR missa den, det kommer vara massa kul folk där och så SJUKT bra musik. Vägrar missa.

Men men, nu ska jag sluta beklaga mig och göra nått annat. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha de är synd om dig vännen :P
Hoppas du är så pass frisk att du tar dig på dansen iaf :)

2008-03-28 @ 10:18:19
URL: http://norbergb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0