Mjäk

Bara för att jag gillar det ordet. Jag gillar även orden sockiplast och petitesser. För er upplysnings skull.

Även idag sov jag till halv tolv typ. Men vafan, det är skönt, så håll käften!
Sen åkte jag, mor och far och handlade på ICA Kvantum. Det gick bra och smärtfritt. Sedan promenerade jag hem, tog den långa vägen förbi furan, jajemän. Motion ska de va. Efter det lagade jag mat. Tacogratäng eller vad man nu ska kalla det. Chattade på datorn. Gjorde första kapitlet i körkortsteoriboken. Mkt bra av mig där. Lite tvtittning och nu här.

Ganska givande dag ändå måste jag säga för att inte ha något planerat med någon.
Imorgon ska jag jobba mer med körkortsteorin, hjälpa mor i tvättstugan och ta en promenad. I övrigt är jag öppen för förslag.

Nu ska jag vika hädan för sängens oemotståndliga krafter. Sorry grabbar, det kommer aldrig finnas någon större kärlek i mitt liv än min superduperunderbarasteihelavärlden säng. Ha de baja bja alle bajna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0