Johannes Döparens dag

Eftersom jag nu gjort lite reklam för min blogg borde jag skriva i den oftare, och framförallt borde jag göra den intressantare. Vi får väl se om vi lyckas med det. ^^

Idag har jag åtminstonde gjort något. Jag klev upp typ halv tolv tror jag (ev senare...Ahhum) och läste lite bok. Bra där. Sen bestämde jag mig för att ta en riktig långpromenad, så jag gick till badhusparken. Det är faktiskt över en mil! Men det var skönt och väl där satt jag typ en timme och bara tittade på vattnet och filosoferade.

Jag vet att det verkar väldigt mycket som att jag inte har något liv, men så är inte fallet. Jag har ett utmärkt liv, fyllt med spänning, glamour och... Nej, nu ljög jag, mitt liv är ganska ordinary, men jag gillar det faktiskt så.
 
Men den här veckan blir seg, har absolut INGET planerat på hela veckan, först till helgen ska jag umgås med folk. Det är lite frustrerande måste jag säga. Men det är nog bara bra, MÅSTE verkligen ägna mig åt körkortsteori nu... Suck, förbaskade körkort! Vill så gärna ha det, men det känns sån press nu, MÅSTE PLUGGA MÅSTE TA LEKTIONER SKYNDA SKYNDA! Vill bara ta det chill... Men då blir man ju aldrig klar heller så.

Suck. Måste rycka upp mig. Jag finner mig själv deprimerande just nu.

Men men. Orkar inte skriva mer nu. Ha de gott barn!  

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jaa jag är glad att du har insett att du måste uppdatera lite oftigare :P typ varje dag så jag har ngt att läsa :P hehe

2008-06-26 @ 16:57:35
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0