Mittiveckan. :)

Hela dan idag har jag trott och hoppats det varit torsdag, men till min bittra besvikelse var det onsdag varenda gång. Inte mycket att göra åt, men jag vill ha helg. Jag gillar helg. Det är skönt och man får sova och göra det man vill. :)

Jobbar för fullt nu (om man kan kalla 5 timmar "för fullt") och det går utmärkt. Men det är ett ganska så tråkigt jobb måste jag säga. Min dag ser alltid ut så här:

1. Sopa minigolfbanorna (med en sop som är ca en halvmeter lång. Min rygg=Aj!).
2. Plocka skräp (fram till igår rygg=aj men nu har jag fått en plockkäpp).
3. Följa med de ordinarie anställda tjejerna och avsyna stugor. Sträcker sängar och sopar golv (rygg=aj!)

Så roligt är det och resulterar i ryggont. Men det är bara att bita ihop, efter den här veckan har jag ju gjort hälften. 

Igår var jag på dans igen, Zlips spelade. De gjorde det mycket bra, sångerskan Melissa var görförkyld och var tvungen att dricka te på scenen osv, men hon klarande det ändå. Applåd till henne! Sen råkade jag trampa Mats (keyboard, munspel) på foten! Värsta pinsamt! Han stod nedanför scenen och jammade på munspelet och då buggade jag med Johan. Jag hade ryggen till så jag såg honom inte! Men men, sånt händer. Men pinsamt var det! :S Sen bjöd jag Patrik på fika i pausen. Det var mysigt. :) Hade tänkt ge honom en gonattpuss för det vågade jag inte sist, men han verkade inte intresserad av det. :S Jag har hittat på massa teorier runt det! Lyssna nu! xD

1. Han är blyg (tror jag faktiskt är en hel del sanning i).
2. Mamma kunde se oss från bilen.
3. Han gillar inte mig.
4. Han tycker det går för fort fram. 

Själv tror jag starkast på 1an och 4an, för han skulle ju knappast sitta och prata med mig i två timmar och fika på tu man hand i bagaget om han inte gillade mig. Eller? Men men, vi ska ses på dansen på fredag, då spelar Blender på Sandviken. Har fortfarande inte bytt nummer. Han verkar inte intresserad av det heller. Lite jobbigt, han är lite svåravläst. Men än är jag hoppfull iaf. :)

Annars då? Jag saknar Jana, Elin och Christer som jag skulle ha träffat idag men inte orkade. :( Är så otroligt trött! Sen saknar jag Sofia så hjärtat värker! Måste ringa henne! Och försöka hälsa på henne. Min älskade vän. <3

Och jag saknar dig Bettan, älsklingsgumms. Jättemycket! Vi måste försöka ses snart vännen. <3

Det var väl nuläget tror jag. Vet inte vad som händer i helgen än, fått föreslaget storåsen på lördag, men jag måste fundera. Skulle vara kul att kanske träffa Christer och Jana också. Och så har jag blivit bjuden på "personalfest". Fast den känner jag inte för. Visst, det är jättetrevliga tjejer jag jobbar med men jag vill inte. Har bara känt dem 1,5 vecka.

Men nu ska jag titta på tv. :) Ha de bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

Saknar dej med vännen.. <3

Men kom hit o åk på Storåsen med oss :)

2008-07-17 @ 19:37:00
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0