Helg

Lördag igen. Gud vad fort det går! Helt sjukt! Har utflyktat med familjen till Landön idag, det var alldeles underbart! Solen sken riktigt varmt emellanåt och det var jättefint där. Mys! :)

Nu har jag jobbat hälften av det jag ska. Mkt skönt! Vill vara ledig och kunna göra vad jag vill. Men snart så. Det kommer gå jättefort om det fortsätter som det gör nu iaf. :P

Jaa, så kan jag ju berätta att Patrik är ute ur bilden. Det körde sig. Igen. Han ska tydligen flytta till Skåne (!) om en dryg månad och plugga. Men det förklarar ju också en hel del, det är förmodligen därför han inte varit särskilt på. Jag har ju märkt ett klart intresse så, men han tog som inga insiativ och det var förmodligen för att han inte ville starta något nytt nu när han ska flytta. Och det vill inte jag heller, så var det med den saken. Slut på det roliga. Jag kände mig deppig igår, men nu är det bra. Jag har bestämt mig för att sluta deppa, det tar bara en massa energi som jag vill lägga på andra grejer. Man kan deppa litegrann så är det bra sen. Så nu, mitt och Sofias motto, MOT NYA MÅL. :)

Och imorrn blir det test av nya badet med Jana och Christer och ev var det väl nån mer. SÅ KUL! LÄNGTAAAR! :D <3<3

Men nu ska jag läsa och sova. Må gott barn!

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

Nääe faaan va trist att han ska flytta vännen..

Men nya tag, nya tåg o jaa fotbollsbussar som ngn sa en gång i tiden till mig ;P <3

2008-07-21 @ 15:46:17
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0