Ny vecka

Och vilken rivstart! Klockan är sju på morgonen och jag är uppe. När jag har lov. Asså va?! Felet? Vaknade vid fyra och kunde inte somna om! Fattar inte. Låg och tjurade och försökte somna om till klockan sex, men då steg Simon (som skulle med bussen till Terese) och pappa (som skulle jobba) upp så då klev jag också upp. Har nu käkat lite frukost och sitter här och "roar" mig för tillfället. Ska snart tvätta och klä mig, jag och mor (som klev upp eftersom alla andra var uppe) ska promenera till lillänge till de öppnar vid nio, jag måste köpa handkräm på bapoteket. Tänkte kolla om jag hittar nå kul på Lindex oxå. Så de blir ju bra att få promenaden gjord såhär på morgonen iaf. :)

Idag då. Försöka börja rensa och packa ihop lite, vi ska ju snart flytta in till staden. De ska bli så sjukt kul, jag bara längtar! :D Sen ska jag träffa Henrik i eftermiddag/kväll nångång, vi ska till hans kusin. Och så måste jag kanske hjälpa moster A också, hon har ju flyttat till en etta på frösön så hon kommer med nå lass från utanede ikväll också. Så ja har ju lite att sysselsätta mig med, känns bra. :)

Nyår blir firad med Henrik iaf, vart vi nu hamnar. Han visste inte än. De ska bli så mys! <3

Och på lördag ska han, jag och hans kusin (kanske nån mer) åka till torpshammar på boda borg! Åtminstonde som planen är nu. De ska bli grymt kul!! :D Så jag lär vara med Henrik från nyår tills dess, får la se vad som händer å fötter.

Men det känns jättebra allting nu, är lycklig och tillfreds med tillvaron. Henrik var ju hit igår också, var exemplariske pojkvännen och kom och fikade och hälsade på mor och far. Han vart nog godkänd också. ;) Så jag är himla glad nu, livet rullar med mig. :)

Saknar Bettan dock, älsklingsgumms. <3

Men men, nu ska ja ut och gå! :) Ha de! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0