Mjo du

Fick köpa mig julklappar i söndags,de va riktigt nice. :) Blev enbart kläder, surprice va?! xD Köpte en lång hoodtröja (svart), en görsnygg taight(!) klänning (svart), en klänning i grått och svart med söta små knappar fram och en kjol (svart). Är insnöad i en svart klädesperiod, men de är ju så snyggt! :P

Sedan åkte jag till Henrik en stund på kvällen och myste, vi tittade på Grinchen och lite random tv. Var tvungen att åka vid typ tio dock, han skulle jobba på måndan. Och han jobbar idag med. Och imorrn, julafton, också.. Lilla pengagiriga workaholic. :)

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, måste packa eftersom vi åker till Bydalen ikväll. Men annars vet jag inte. Ta en promenad? Vore kul å hinna se babe nå mer innan jag far, men han verkar bra busy. Får la se...
Bydalen blir det iaf till på fredag eller lördag. Ifall Henrik nu vill ha med mig ut på fredag tar jag en buss hem då, annars åker vi hem lördag förmiddag då vi ska på kusinbarn Carls dop klockan ett. Så jag missar Jannez i laxsjö på fredag, de va bra trist. :( Men de är inte mkt å göra åt...   

Men men, de är iaf planerna nu. Skriver nå mer när jag e hemma å har tid igen. :)

Men GOD JUL alla! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0