:D :D :D

Jag är så otroligt glad, min mage bara bubblar över! :D

I måndags åkte vi till Henrik (Clarre) och färgade Bettans hår. Det var en sådan där färgning + slingning. Det tog en jävla tid, både hon och jag var tokless innan de var klart. Så vi låg typ inte till sängs förrän tolv. Lite lätt trött dan efter... Men de va de värt, färgen blev fin och vi fick umgås. Nice. :)

Och igår var det en ganska dryg skoldag och efter var det hem och baka till ÖBRKs julavslutning, mor och Bettan hjälpte mig. Vi tog blå faran till Furan, stökade i ordning och tog de lugnt under kvällen. Dansade med Erik mest, de gick skitdåligt att dansa, men what the heck. Var på tok för trött.

Onsdag, idag alltså, var en rätt soft dag. Bettan skjutsade mig och Jana till blå center för att handla fika till julmyset som teater och dans år 1, 2 och 3 har varje år, sedan skjutsade hon oss till skolan, kram och hejdå för då åkte hon hem. Trist. :( Men vi ses väl snart igen, tack för dessa dagar gumman, älskar dig mest av allt. <3 Fick också underbaraste julklappen av Jana, ett "Bada med Clarre Kit", så klockrent! xD Äskar dig med Jana, du gör mig GLAD. <3 Och efter julmyset (eller snarare under, smet ifrån tidigare) träffade jag Henrik, vi tränade (eller mest han, jag var så facinerad av allt där inne) på Storsjöbadet, gick in i relaxen med utepool och grejer och åkte lite kana och sist bubbelpool och bastu. De va nice å se sig omkring där å. Sedan hem till honom, hämta mat och åka till hans kusin och titta på Bonde söker fru. Och han skjutsade mig hem, goknulen. ;) Så de var riktigt nice! 

Så därav min lycka, de känns så himla bra, vi tar det coolt och lär känna varann. Och han tycker om mig, och VILL träffa mig, saknar mig till och med. Det känns bra i mitt hjärta. Och det fladdrar på bra i min mage oxå kan jag lova. Hihi. ;) Så himla spännande och kul!

Men de va nuläget de, see ya! PoK!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0