Who knew?

Min plånbok är borta. :( Blev av med bankkort, Id, 100 kr, busskort och en del andra kort. Mkt tråkigt. Så nu är kortet spärrat, nytt beställt och Id får vänta till körkortet så nu måste jag använda passet tills dess... Borde ju vara en motivation till att ta körkortet om något (ser förJÄVLIG ut på passbilden)... Men men, that's life. Körkortet är på G i vilket fall, känns jättebra när jag kör och teorin går framåt. Det är inte långt borta! :)

Har dessutom hittat en kvällskurs i fotografisk bild A som jag ska skicka ansökan till, så det har varit ännu mer papper den här veckan då man ska ha betygskopior, personbevis o grejer. Hoppas verkligen jag blir antagen, skulle behöva det SÅ mycket till mitt projektarbete. Håller tummarna! :)

Snart skola. Sommaren bara försvann.

Tycker om att jag får umgås med Frida i helgen! SÅ SKOJ! :) <3

Saknar min Bettan otroligt jävla mycket. Älskar dig 4 ever! <3<3

Ha de bra mina barn. PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0