Snörvel!

Of course förkyld. Bettan var ruskigt sjuk när jag kom dit och i min naiva värld trodde jag att jag skulle klara mig, men ack. Så fel jag hade. Smittad förstås, och snörvlar och kraxar på. Men men, that's life.

Har varit i Kälarne sen tisdag, då satt jag och Bettan hela kvällen i pyjamas och täcke och myste framför tvn. :) Sen på onsdan var jag till Hällesjö och dansade till Shake. Det var skoj, men det var få grabbar att dansa med. :S Men Eric A var där! :) Då blev jag glad! Tors spenderade vi hos Fia, spelade dator å tvspel. Kladdkaka. :D Fredag, samma igen. KLADDKAKA. :D :D Sen tog jag bussen och är nu hemma. Lite skönt då jag får sova i min egen säng igen, men underbara dagar. <3

Har bara gjort ett kapitel av de fyra jag hade i körkortsboken. Skärpning för fan! Ska jag ha det där fördömda körkortet nångång får jag ta mig samman och bestämma mig, så är det bara. Går inte att komma ifrån. 

Blev för övrigt glad idag. Hade fått lönespec, och såg där att min lön blir 4300 och inte de 3500 som jag trodde! Tur att man kan glädjas för det lilla. :P Dock kommer hela min lön nästan gå åt till de två dansmaror jag ska på, Fre 12 sep i Övik med Frida och Huddik 24-25 okt med hela gänget. Men det är det fan värt. Jag ska rocka som fan på marorna i år, inge halvmes som sist! :D 

Sen ska jag spara till en digital systemkamera. Ska sälja moppen så får jag råd. Vill ha! Det blir så fina bilder! :)

Men det var nuläget iaf, ska bara ta det lugnt i helgen och försöka bli frisk så fort jag kan. Hade tänkt gå på dans med Frida imorrn, men jag tror knappast jag pallar. Hemma och en lugn promenad och lite tv istället tror jag. Umgås med mor och far. :) Men ha de bra nu små barn! PoK!  

 

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

Underbar vecka <3

2008-08-08 @ 23:49:29
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0