En vecka...

Tills skolan början! Herregud, vart tog sommaren vägen?! Det har gått så jäkla fort! :O

Få se nu, veckan som gått....

Måndag var jag på Make Up lektionen jag fått av Becka i present, de va intressant och kul! :) På tisdan och onsdan hade jag körlektioner, de gick superbra och jag har även gjort klart två faser på datorn, så jag känner mig jätteduktig och flitig. :) Tog en fika (paNINI!!! :D) med Christer på stan på fredan medan jag väntade på att Beckas mamma skulle jobba klart och åkte sedan med henne till Becka. Vi slöade och löste korsord tillsammans och tittade på Försoning. Sen var de ju dans på aspåsnäset igår, Zlips spelade, de va askul!! Var så himla danssugen och dansade nonstop och hade energi som jag vet inte vad! Så himla kul! :D :D :D

Och nu sitter jag här då. Ska packa upp det jag hade med mig till Becka och plocka ordning på mitt rum (bombnedslagvarning), städa lite och duscha. Ska försöka ta en promenad sen ikväll också. :) Ska bara ta det lugnt idag och pyssla på lite. Läsa lite kanske. Är mkt ledsen, glömde min korsordstidning hos Becka så jag kan inte lösa något. :( Men jag får den nog snart tillbaka.... 

Sista lediga veckan blir fullt upp också (hyfsat iaf), körlektion på måndag och så ska jag jobba med teorin, tisdagsträningarna börjar på tisdag, så de blir nog dansa då och umgås med Frida som är i stan till på ons tror jag de var. Sen drar hon och jag till hennes lägenhet i Svenstavik på torsdag och blir där till Söndag. :) Så det är full rulle, men de är så de ska va också! :P 

Men de va nuläget iaf. Ha de gott! PoK.   


Kommentarer
Postat av: Pok-krillus

Pok Pok. Vi må äta panini något mera :P

2008-08-19 @ 17:24:00
URL: http://crescence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0