Onsdag

Shit, det har snöat nästan en deci med snö idag! Dame, jag som trodde våren var här... Men den kommer nog rätt så snart ändå. Vill ha vår, vill ha sommar. Älskar sommar! Sol, värme, glädje.... Danssommar! <3

Hade mentorssamtal idag, pappa kom och vi fick prata med Sonja. Det gick skitbra, jag är mönsterelev, som alltid. :) Bara fina kommentarer, känner mig lite stolt faktiskt. :)

Förkylningen är mycket bättre nu också, är lite snorig och mysko i halsen och öronen slår fortfarande lock och har sig, men det är överkomligt. Så mycket bättre, penicillinet har gjort sin verkan! Good. :)

Och på fredag blir det Zlips på furan, säsongsavslutning. De ska bli görkul, är danssugen till 1000! :D

Sen är det Kälarne på lördag som gäller, fira Fia som blir 18 på fredag med tårta, förhoppningsvis lite kladdkaka ;), några promenader och en MASSA tv- och dataspel!! :D De ska bli så skoj! Och kul att vara i Kälarne igen.

Min gladare-än-på-länge känsla har mattats av avskyvärt, och det känns jättetrist! :( Vet inte varför, men jag har blivit lite down igen. Dels så blev jag lite ledsen över mitt 37-åring problem, visst man kan väl skämta, men jag tycker inte det är roligt alls! Jamenar, det känns ju verkligen jättebra för mitt redan dåliga självförtroende att jag drar till mig 37-åringar, verkligen jättekul. Men det är ju snart ur vägen om inte redan, så de blir väl bättre... Men mest är det att jag känner mig så lat och tjock nu när jag varit sjuk och inte kunnat träna/promenera och längtar efter bättre väder och att bli helt frisk så jag kan fortsätta som vanligt. Min kropp behöver regelbunden motion, annars mår den inte bra. :( Men snart så är jag frisk, och då hoppas jag glad-känslan kommer tillbaka, tyckte om den!

Så, med ständigt hopp om den svårfångade lyckan, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0